Totalt antall sidevisninger

onsdag 27. juni 2012

Pizzanini Fredrikstad

Var ute å spiste med noen venner fra skolen, og valget falt på Pizzanini som ligger på brygga i Fredrikstad. Når jeg skulle bestille, spurte jeg om å få snakke med Kokken. Servitøren tok meg gladelig med så jeg fikk snakke med kokken for kvelden.
Han håndhilste og fortalte meg navnet sitt. Jeg spurte pent om han kunne fortelle meg litt om rutinene de har rundt dette med glutenfritt. Han spurte da med en gang om jeg var hypersensitiv. jeg fortalte at jeg tålte både Hvetestivelse og matvarer som kunne inneholde spor av gluten/hvete. Men foretrakk at det ble gjort så nøye som overhode mulig, slik at jeg ikke ble syk.
Han fortalte kort hva som var glutenfritt av garnityr, og han tok personlig i mot min bestilling. Han sa også at han skulle riste fatt i resten av gjengen på kjøkkenet, så de skjerpet seg. Han ville absolutt ikke at jeg skulle bli syk! :)
Han tok personlig i mot min bestilling, og spurte om jeg ville at han skulle steke den litt ekstra- slik at den ble sprø & god!

Pizzaen smakte himmelsk! Og kan virkelig anbefales om du er i Fredrikstad. Mye bedre enn Peppes & Dolly! Og servicen var helt topp :) besøket skal absolutt gjentas :)


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar