Totalt antall sidevisninger

torsdag 28. juni 2012

Eataly Aker Brygge

De serverer glutenfri pasta & Pizza. Jeg prøvde meg på pastaen denne gangen, da det er noe jeg savner å kunne spise ute. Jeg fikk en hyggelig servitør som informerte meg om at alle sausene de bruker, var laget med maizena! Så eneste jeg ikke kunne får, var tagliatelle. for de hadde bare pastarør til meg. Supert tenkte jeg!  og bestilte en pasta med Kylling, Gorgonzolasaus og Parmasan. 
Når maten kom så den veldig apetittelig ut. og den smakte utrolig godt. 
Prisen var heller ikke så ille, rundt 150 kr for en stor posjon. 

Jeg ba også om dessertkartet og spurte igjen hva som var glutenfritt. Der var også alt uten det som hadde kjeks i seg, glutenfritt! Jippi! Så denne gangen ble det panacotta  med pasjonsfrukt på meg :) 

En positiv opplevelse, ikke for dyr & Viktigst av alt ; Sikker og god mat! :) 


1 kommentar: