Totalt antall sidevisninger

fredag 29. juni 2012

Big Horn - Aker Brygge

Spiste der første gang i på Tirsdag. De ansatte hadde god kontroll over hva som var glutenfritt på menyen. Servitøren jeg hadde gikk på kjøkkenet for å forsikre seg om at garnityren jeg ønsket, var glutenfritt! Flott at de dobbeltsjekker når de er usikre. Det liker vi ! 
Jeg bestilte Biff, med fløtegratinerte poteter & Soppstuing. Utrolig godt! Sausen var også glutenfri, men er personlig ikke noe glad i annet en brun saus ) Så den droppet jeg.
Maten er som alltid på Big Horn super god! ;) For deg som er glad i biff med andre ord! 

Til dessert så jeg de hadde Glutenfri eplekake med vanilje is! Men var så mett at jeg ikke orket smake, men den skal prøves ut neste gang !;) 

Hyggelig betjening, god kunnskap & Sikker mat! :) 
Anbefales virkelig! 





Bilder tatt fra Menyen :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar