Totalt antall sidevisninger

torsdag 28. juni 2012

Katti i Fredrikstad

Jeg har også spist på Katti, som ligger i Gågata i Fredrikstad. Jeg var lei av å bare kunne spise Pizza, så jeg prøvde lykken et annet sted- da ble det Katti. Noe jeg ikke angrer på.
Jeg spurte pent servitøren om de hadde noe på menyen som kunne lages glutenfritt. Og fikk super positivt svar tilbake : de kunne nemlig lage det aller meste glutenfritt!
Så da ble det rekesmørbrød på meg.
De overgikk mine forventninger- det så pent ut, og det smakte utrolig godt :) Ikke var det så alt for dyrt heller. Fikk så mye reker, at jeg måtte begynne å lete etter brødet, hehe. Så dit har jeg tatt turen fler ganger, når jeg er sugen på lunsj som ikke inneholder Pizza eller McDonalds mat :) 

Hyggelig personale, som absolutt vil hjelpe deg. Viste god kunnskap, og veldig imøtekommende.
Anbefales virkelig. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar