Totalt antall sidevisninger

onsdag 27. juni 2012

Baker Brun

Jeg var så heldig at jeg fikk "Glutenfri-Guidet-tur" av Nydelige Caroline  når jeg var i Oslo. Da tok hun meg med på både bakefri og Baker Brun som ligger i Markveien. De baker glutenfritt hver Tirsdag. Utrolig gode bakevarer! Lenge siden jeg har smakt så god glutenfri gjærbakst. Her bruker de Hvetestivelse i bakevarene, i motsetning til Bakefri som har alt naturlig glutenfritt.

Jeg kjøpte meg en Skolebolle & En pizzabolle siden jeg var ganske så mett etter besøket på Bakefri tidligere på dagen, smakte bare på Skolebollen. Gjemte Pizzabollen til kvelden.
Skolebollen til Baker Brun var akkuratt som å smake hvetebakst!

Pizzabollen var også god, men det negative var at papiret som var rundt selve bollen satt fast. Så jeg måtte "skrelle" det av , og noe satt så godt fast at jeg fikk med deler av Pizzabollen på papiret. leit.
Men på smak, var den absolutt god :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar