Totalt antall sidevisninger

torsdag 28. juni 2012

Dolly Dimples Sarpsborg

Vanligvis pleier jeg bestille pizza fra Peppes, men denne gangen hadde de ikke fler gl.frie bunner igjen.
Jeg viste jo at dolly også hadde gl.fri pizza, så jeg bestilte av dem. Noe jeg angrer bittert på.
Hentet Pizzaen og den så nesten for god ut, til å være sann. Men de sa den var glutenfri så jeg stolte på de. Jeg spiste og koset meg, men merket ganske kjapt at det var noe som ikke var som det skulle. Magevondten kom snikende.
Jeg skjønte fort at nå hadde de tabbet seg ut, å gitt meg en "vanlig" pizza! Jeg ble så dårlig, var dårlig i flere dager etterpå.
Når jeg reiste opp til Dolly og klaget, var det ikke snakk om ydmykhet fra deres side. Jeg fikk bare beskjed om at rutinene deres var gode, og at det var lett å se forskjell på glutenfri og vanlig pizzabunn. Så derfor kunne ikke de se hva de hadde gjort feil. Etter mye krangling ville de gi meg ett gavekort som plaster på såret. Noe jeg sa klart i fra om, at jeg aldri kom til å bruke, for det var ikke snakk om at jeg spiste hos de igjen. Da ringte jenta bak kassa til sjefen sin, og jeg fikk tilslutt tilbake pengene mine.

Der spiser jeg aldri igjen. OG matopplevelsen alt for god til å være sann? Ja, da er det kanskje noe muffens?

Her spiser jeg IKKE   igjen. 
Dårlig kundeservice og klart dårlige rutiner på maten.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar