Totalt antall sidevisninger

mandag 25. februar 2013

Treningsuke :)

Nå er det mandag, og start på ny uke med trening :)

uken som har gått, har vært preget at sykdom og lite motivasjon. Men Søndagen bestod av en KNALL økt, hvor jeg og en venninde booket en gruppesal på Elixia hvor vi brukte TRX, Step-kasser, Kettelbells, Magebelte, Store båttau og i det hele tatt! Dette var helt supert, og en kjempe motivasjon i form av at vi kunne "pushe" hverandre igjennom treningen med litt morro og musikk på anlegget! Super Søndag :) Og det resulterte i 788 Kcal på 1t og 30 min :) DET er ny rekord :) 

Ellers fungerer kroppen ganske greit, og beina er fortsatt med! kan bruke cross trainer aktivt uten alt for mye smerter under fotbladet! Det liker vi! Jeg har også vært hos samtale med ernæringsfysiolog, og har i samråd med henne, flyttet veiedagene mine til Torsdager. Slikt at jeg på denne måten beholder motivasjon oppe, og kan kose meg i helgen og alikevel ha til til å hente meg inn til neste Veiing :) 

Har også vært en tur i Oslo, hvor jeg har hatt Glutenfri kafe date med Caroline (: Og den fant selvfølgelig sted på Bakefri i Kirkegata :) Det er et must når man er i Oslo! 

Hvordan går det med deres trening? 

Skitur forige helg! En stk sliten jente etter 12 km ski! 

Påfyll etter trening :) Det er viktig! 

Søndagens økt!:) Veldig fornøyd!

Pulsklokka var med under skitur- effektivt! :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar