Totalt antall sidevisninger

onsdag 20. februar 2013

FUN Saft søtet med stevia

Siden jeg bor så nærme Sverige som jeg gjør, handler jeg naturlig vis masse der. I hyllene der fant jeg saft søtet med Stevia! Og tenkte at den måtte jeg selvfølgelig prøve!  hittil har jeg 2 forskjellige smaker som jeg bytter litt på.  Siste innkjøpet er "Rasberry & Pomegrate"- denne lukter veldig søtt men smaker ikke like søtt :) Så denne likte jeg veldig godt!

Den andre jeg ha, er "strawberry&Marula" Denne synes jeg ikke er like god som den andre. Men den er absolutt mulig å drikke :) Veldig god når den har stått ferdig blandet i kjøleskap over natten- Iskald! :)
Prisen på denne saften er litt dyrere enn vanlig, men verdt pengene :)
Flaskene er halve strl av vanlig- og litt dyrere.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar