Totalt antall sidevisninger

torsdag 21. februar 2013

Pizzasaus fra Villa Paradiso

Denne sausen med tomat, hvitløk og basilikum kjøpte jeg på nett en tid tilbake. Og i kveld tenkte jeg at jeg ville lage meg pizza! Og det ble da selvfølgelig med pizza mel fra samme produsent! Jeg elsker det! Tilsetter bare litt ekstra Pizzagjær så blir den helt perfekt i mine øyne :)

Sausen var utrolig god, godt med smak, men kanskje bittelitt salt(?). Kan tenkes at jeg saltet kjøttet mitt litt for godt også, det er å blir en uløst gåte. Men sausen kan absolutt anbefales videre, utrolig god- og det er MASSE saus i esken! Jeg brukte litt over halvparten til en langpanne pizza :) Kunne sikkert hatt på litt til, men jeg lot det være med sånn passe mengde!

Liten & søt :) Masse smak i en liten eske :) 
Nam nam :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar