Totalt antall sidevisninger

søndag 3. februar 2013

Oppsummering's Søndag :)

Denne uken her har ikke gått helt som planlagt. Vekta på mandag viste "bare" 200gr minus. Så ble litt skuffet, med tanke på at jeg hadde gjort ALT rett. Så uka som har gått nå, er blitt litt halvveis.

Min kjære treningsdagbok! Gull verdt! 
Men 3 treningsøkter har jeg da fått til :) Og alle 3 har jeg vært veldig fornøyd med! Kjenner at beina mine er mye mer på lag med hodet når det kommer til bruk av Crosstrainer- og det er ganske mange år siden sist! Så skal begynne å kombinere ergometersykkel & Crosstrainer når jeg skal få opp pulsen litt :) Men skal selvfølgelig ikke gå vekk fra "bestevennen min" Tredemølla ;) Er den som har gitt meg best resultater! Samtidig som jeg skal ha litt mer fokus på rygg etter anbefaling fra Kiropraktor. Så da gjør jeg selvfølgelig det! Alt for at hode/Nakke skal jobbe litt mer samarbeidsvillig fremover!


Knekkebrød med mix fra Toro :) 
Har begynt å lage knekkebrød selv igjen, så kan vi se hvordan det spiller inn på energinivå og kostholdsmessig mtp vekt :) Imorgen er det mandag igjen, så da er det opp på vekta igjen :) Jeg har satt meg et mål om at en mnd skal jeg igjen ha en ny scanning av kroppen. Slik som jeg hadde i Oktober. Dette var en real motivasjons boost! Og selv om vekta kanskje ikke har sunket med flertallige kilo, har jeg et håp om at fettprosenten har minsket. Og at muskelprosenten har økt! Så det blir spennende :)

Så nå er jeg klar for enda en uke med go innsats- hvertfall på treningsfronten! :o)

Ønsker deg en God uke! :o)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar