Totalt antall sidevisninger

tirsdag 19. februar 2013

Nye produkter- Allevo

Etter en samtale med ernæringsfysiologen min fikk jeg med meg noen vareprøver på måltidserstattere i form av Shaker, smoothies og barer :) Jeg har prøvd noe- og tenkte jeg kunne skrive mine erfaringer og meninger her inne i et innlegg etterhvert som jeg prøver ut de forskjellige!

Først ut var Smoothie med Banan&Bringebær. Denne blandes med 2-3 dl kaldt vann og "shakes" i 20 sekunder. Jeg lot den stå litt, for å få litt tykkere konsistens. Den inneholder 112 Kcal, noe som er veldig beskjedent for et måltid. Så jeg var veldig spent på smaken.


 Og det var alt annet enn godt. Den smakte for søtt for min del, og savnet smaken av Banan! Den var inteteksisterende! Den smakte rett og slett kun søtningsmiddel. Denne kommer jeg ikke til å prøve igjen.


Allevo har egen allergi oversikt på sine hjemmeisder den finner du HER :) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar