Totalt antall sidevisninger

søndag 27. januar 2013

Slutten på en god treningsuke :o)

Ja, da er det søndag og i morgen er det veiedag! Første gang på veldig lenge jeg er spent på hva resultatet vil vise!
Denne uka har jeg vært streng med hva jeg har spist, og jeg har fått inn 4 økter, hvor av 3 var veldig gode :) Og jeg kjenner at formen kommer seg, sakte men sikkert. Jeg har også blitt noen erfaringer rikere. Siden jeg igjen er i praksis prøver jeg å få inn nok økter til tross for turnusjobbing. Og det er jammen meg ikke like lett kjenner jeg.
 Jeg er et mega B- menneske så jeg sliter litt når jeg bare får 6 timer søvn før jeg skal på jobb. Men alikevel skulle jeg ha meg selv på trening. En ting jeg ikke hadde tenkt på, var at jeg burde spise litt før jeg gikk på trening. Noe jeg selvfølgelig ikke gjorde. Jeg spiste lunsj på jobben kl 10- og skulle på trening halv 5! Rett fra jobb og til Elixia. Det er 6,5 t uten mat FØR en god økt. Denne økten ble alt annet enn god. Orka 5 min på mølla, og følte meg bare død!

Moralen her er: Spis alltid litt før du reiser på trening, dette gjør at kroppen har noe å jobbe med underveis :)  Så her etter har jeg alltid en energibar og et eple i sekken/bagen så jeg kan spise på vei til trening :) Fikk erfare på den harde måten at å presse seg selv til trening når kroppen ikke har nok "bensin" går ikke. Aldri opplevd kroppen så på "nei-siden". Håper jeg har lært etter denne økten.

Hvordan går det med dere andre? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar