Totalt antall sidevisninger

torsdag 17. januar 2013

En lang pause, men er nå tilbake :)

Etter en lang pause, er jeg nå tilbake. Vært mye som har skjedd på hjemmebane og med tanke på at jeg er inne i siste innspurt før jeg er ferdig utdannet SYKEPLEIER :-) *Skummelt å tenke på *

Men, Jula gikk forbi og jeg gikk opp ca 800 gr. Noe som ikke kom helt forbausende. Hadde faktisk trodde det kom til å bli mer.

Nå er jeg tilbake på Vektklubb og mine 2432 Kcal. Kjenner det er hardt etter en jul/periode der jeg har prøvd meg frem litt uten hjelp fra vektklubb. Så det er helt tydelig at jeg ikke er klar for det, enda : )

Så jeg har pr nå motivert meg selv til å legge inn 3 dager i  uka hvor jeg trener forskjellige deler av kroppen. Ny in body test er også planlagt mot slutten av Februar- det blir spennende!
Kostholdet er som før, men har kuttet tilbake på sukker, og "snop" i ukedagen. Siden dette fungerte så fin sist! Det betyr også at jeg er tilbake på Krom tablettene mine( de fungerer faktisk mot sukkersug).

                                 Hvordan går det med dere da? :) 

Håper å få til en ukentlig oppdatering med hvordan vekt/mål går :o) 

Slik ser jeg altså ut nå - litt forandring kan jeg se :) 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar