Totalt antall sidevisninger

lørdag 15. september 2012

Treningsinnlegg

Litt oppdatering om trening , det er lenge siden !
Jeg prøver som sagt å være flink til å komme meg på Elixia. Men i dag tidlig var det så fryktelig fint vær- så tok med meg hunden & pulsklokka ut i skogen :-) supert! Funka dårlig å jogge med hunden, da han stopper å snuser HELE tiden! Så ble hurtig gange, med noen "snuse stopp" ;-)
Var 400 kcal på den turen- bedre enn ikke noe !



Meg og Turkameraten i skogen <3 


Var også på G-Max og fikk fotanalyse og løpsanalyse for å se hvordan jeg "landet" når jeg løp. For å få rett type sko mtp på demping og oppbygging av sko :-) Anbefaler alle som vil ha gode treningssko å ta en slik analyse. Dette betaler du absolutt ingen ting for! Er et godt verktøy for sikker og god trening. 
Så da endte jeg jammen meg opp med nye treningssko!:-) så nå er det ingen unnskyldning for å IKKE trene!:-)


Skoene heter Mizuno Wave Creation. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar