Totalt antall sidevisninger

mandag 10. september 2012

Mandag- Veiedag


I dag er det mandag, og det er veie dag på Vektklubb. Jeg hadde store forhåpninger til denne innveiengen, ettersom det har vært ganske så strengt mtp kosthold og trening denne uken. MEN- vekta i dag tidlig viste 5 forskjellige verdier., Ganske så forunderlig spør du meg, men en variabel som heller ikke lignet grisen. Men  fikk opp samme verdi 2 ganger, så den plottet jeg inn på vektklubb.  Var nå hvertfal nedgang, og det er det viktigste :) 

Kroppen bruker vel litt tid på å "innstille" seg når det plutselig blir trening opptil fler ganger i uka. Så satser på at det blir litt mer enn 200 g ned neste uke ! 
alt i alt er jeg veldig fornøyd med vektnedgangen min. Jeg sliter bittelitt med å se nedgangen selv. Men jeg får kommentarer på at jeg i det minste har mistet noen kilo. Så det må jo synes på en eller annen måte! 

Så nå gleder jeg meg til neste ukes innveiing ! 

lurer på om jeg skal lage et eget innlegg om hvordan jeg "gjør det" for å gå ned i vekt, om det er interesse for det? 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar