Totalt antall sidevisninger

tirsdag 4. september 2012

Hurtig lavkarbo brød & nytt innkjøp!

Mellom slagene med skolearbeid og praksisforberedelser tenkte jeg at jeg skulle prøve mixen fra funksjonell mat :) den er glutenfri, uten sukker, melk og gjær :) 

super lett å lage, tar 3 minutter å lage røra, også skal den steke i 70 min :) 

Brødet var godt på smak, men noe "flatt" siden den ikke er gjær i det. Men det kan hende jeg hadde for stor brødform også :) Ble søte små skiver. 

Har i dag, også gått til innkjøp av ROSA pulsklokke fra Polar. Skal bli spennende å se om den får opp treningsmotivasjonen min ytteliger- Den har vært noe laber de siste månedene, mildt sagt. 

Men vekta har da uansett krøpet nedover, men kan godt løpe litt nedover- få litt fart på sakene :) 

Her kan du finne ingrediensene i brødet : Funksjonell mat :) 


Gleder meg til den dumper ned i postkassa mi! 


Litt flatt, men smakte godt til kvelds. Gir også en god metthetsfølelse ! 



2 kommentarer:

  1. Brødet er absolutt godt og polar klokka er super! Lovar deg motivasjonen for trening aukar fort! :) Lykke til & tvitvi!! :D

    SvarSlett
  2. Det lover godt for fremtiden :-D

    SvarSlett