Totalt antall sidevisninger

lørdag 15. september 2012

Eplekake fra - Bakeverket

Det har åpnet en nu Meny butikk her i nærområdet og jeg tok turen for å se om det var noe " nytt og spennende" de hadde tatt inn. Og til min store glede, så jeg at de hadde frossen eplekake opp delt i biter- Glutenfri! Denne måtte jeg jo ha med meg, så den fant veien ned i kurven.

Måtte prøve den med en gang jeg kom hjem (kakemomsen som jeg er)- Og den var UTROLIG god! Smaker akkurat som vanlig. 
Den kommer oppdelt i 4 biter :) 




Beklager at bildet ikke er rett vei- får ikke snudd det! 


2 kommentarer:

  1. Vi anbefaler din Blogg i CheckContent !

    SvarSlett
  2. Hei
    Jeg syns du hadde en veldig fin kommentar om Eplekaken i Biter !
    Jeg refererer den i CheckContent og oppfordrer våre brukere til å se på din Blogg. CheckContent har over 15000 brukere. Se mer om appen på www.checkcontent.no

    SvarSlett