Totalt antall sidevisninger

mandag 17. september 2012

Mandag- Veiedag

Idag er det nok en gang Mandag. Og de som følger bloggen, vet at det er veiedag for Vektklubb medlemmer. 
Vekten har siden forige mandag stått stille. MEN jeg har hvertfall ikke gått opp- det er det aller viktigste. 
Poenget med denne veingen er jo at du skal se tilbake å se HVA gjorde jeg feil/riktig HVORFOR ble det sånn, HVORDAN forbedre meg. 

Grunnen til at det ikke ble noe nedgang på meg var at det ikke har vært
 noe trening, grunnet en aldri så liten beinhinnebetennelse. Jeg har heller ikke brukt verktøyet som vektklubb har. Slurvet på kcal og kost meg kanskje litt over det jeg skal. Det jeg lærer av dette, er at jeg selv er klar over hvorfor jeg ikke har gått ned i vekt, og at det er bare meg selv jeg kan "takke" for det. Hadde nesten forventet oppgang, så alt i alt meget fornøyd med at vekta har stått stille! : -) 

Så derfor startet jeg uka med en økt på Elixia, hvor jeg "svidde av" 477 kcal :-) 


Ha en flott Mandag, alle sammen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar