Totalt antall sidevisninger

søndag 29. juli 2012

Mer Tenerife - Harriets



Tok en liten pause fra Solen, og tenkte jeg kunne blogge litt til for dere :) I går kveld gikk kvelden med til å utforske litt rundt her hvor hotellet ligger. Etter tips fra en hyggelig hotellnabo lette jeg etter et spisested som het Harriets- og fant det :) 
her kan du få Glutenfrie kaker & Toaster! Ikke smakt, men tenkte jeg bare skulle tipse om det- for dere som eventuelt vurderer reisen hit! Og det kan anbefales, hvis du vil ha en topp, glutenfri ferie uten sykdom :) 






På hotellet er det også et mini marked- som jeg i dag har funnet ut at baker glutenfritt brød på bestilling om man vil det. De forklarte også at utvalget av mat var bedre på vinteren(?) enn i høysessong. Men jeg sulter absolutt ikke! og enda et tips skal sjekkes ut i løpet av dagen/kvelden. Glutenfri-hotellnaboen har funnet en matbutikk med godt utvalg av gl.frie matvarer ikke langt unna hotellet :) Skal sjekkes ut! Kanskje jeg har med meg noe spennende mat hjem til Norge igjen! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar