Totalt antall sidevisninger

onsdag 25. juli 2012

Iberworld


I skrivende stund sitter jeg i Tenerife. Har flydd Charter med Ving. Flyselskapet som vi flyr med tur-retur heter Iberworld :) 
Jeg bestilte gl.fri mat via Ving, men for å være sikker sendte jeg mail til Iberworld/Orbest på egen hånd for å være sikker :) Må si jeg var veldig spent når det var tid for mat på flyet. Jeg hadde helgardert meg, hadde med meg niste. Noe som i å for seg var ganske lurt. 
Når maten skulle deles ut, fikk jeg beskjed over speaker anlegget på flyet å ta kontakt med Cabin-Crewet. Dette for å få den gl.frie maten. 


Den var ikke imponerende, noe kylling & Ris sammen med grønnsaker. I tillegg fikk jeg egen salat som var pakket godt inn, en riskake og en eske med frukt. 
Risen var ganske så god, men Kyllingen & Grønnsakene smakte fryktelig merkelig. De var lagt i en eller annen form for saus, som absolutt ikke falt i smak hos meg. Men jeg ble absolutt ikke syk av det :) Men jeg vil vel anbefale å ta med egen niste om du blir sulten på flyturen :) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar