Totalt antall sidevisninger

mandag 25. mars 2013

Treningsfronten

Nå er det lenge siden det har kommet noe nytt innlegg mtp vektnedgang og trening! Skjerpings på det altså!
Jeg spiser for tiden variert, og jeg veier stort sett alt av mat, og fører inn i dagboken på vektklubb. Vektklubb er et supert verktøy for meg, jeg får litt mer oversikt på denne måten.
Jeg har fortsatt ukentlige veiedager- men de er flyttet til Torsdager. Dette gjorde jeg etter en samtale med ernæringsfysiologen min på sykehuset. For å ikke miste motet så mente hun på at torsdager er fint. Da har jeg lov til å kose meg litt i helgene, og har fortsatt muligheten til å "hente meg inn" til neste veiing :) Og hittil har dette fungert som fjell!

Vekta har ikke gått sånn super mye ned, har igjen 4 kg til delmål nr 2 :) Etter timen med ernæringsfysiologen fikk jeg bekreftet at jeg gjør ting rett, men at jeg må smøre med meg tålmodighet- og huske på at muskler veier mer enn fett! Siden jeg ikke lengre har det farlige midjefettet så skulle jeg heller fokusere på muskelmasse og fettprosent.

Jeg trener 3-4 ganger i uken, dvs annenhver dag :) Hvor jeg fortsatt kombinerer kondisjon og styrke. Mine problemområder er nakken, så treningen blir lagt opp slik at jeg ikke får nakkeproblemer igjen. I tillegg til et operert kne som ikke alltid er like samarbeidsvillig. Men da blir det alternativ trening. Ikke all trening man trenger å bruke bein til!

veldig glad for fremgang :)
Jeg prøver å finne bilder fra FØR jeg begynte vektnedgangen- men det er jammen meg ikke lett :o)

Hvordan går det med dere, og trening ?=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar