Totalt antall sidevisninger

torsdag 5. juni 2014

Ubeskrivelig å merke forandringer på psyken og kroppsbilde av seg selv.

Dere som leser bloggen min, og kanskje har lest tidligere innlegg om min reise vet at jeg aldri har likt å ta bilder av meg selv.
Jeg er så heldig at jeg har en nær venninne som hadde lyst til å dokumentere noen øyeblikk hvor hun mente hun så at jeg var mer komfortabel med meg selv.
Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg merker forskjell og kvier meg ikke like mye for å ta bilder.

Trening og endring av kostholdet har gjort en del med meg mentalt. Jeg er nå i en prosess der jeg ikke bare kroppsmessig forandres, men jeg jobber også med min egen oppfatning av selvbildet mitt. Jeg synes selv at jeg har kommet en lang vei, og gleder meg virkelig til fortsettelse.

Tenkte jeg kunne dele noen bilder med dere:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar