Totalt antall sidevisninger

mandag 12. mai 2014

Prøver noe "nytt" og varer fra Get Inspired


Jeg har aldri være noe fan av å løpe, og hvertfal ikke ute. Dette fordi jeg lett mister fokus og motivasjon om jeg skal løpe langs en skogsvei eler grusvei. Jeg sliter også med å regulere tempoet når jeg løper ute, slik at jeg blir sinssykt fort sliten, så i korte trekk- det er ikke noe for meg!

Men, nå har jeg hatt langfri siden jeg snart går på nattevaktsperioder og fridagene har jeg tilbragt hjemme hos mamma. Her er det 45 min til nærmeste Elixia senter, noe som byr på litt utfordringer ettersom jeg skal ha ett par økter der i uka. Derfor har jeg igjen måtte prøve dette med å løpe ute. Vel, dette er økt nr 2, og det går bemerkelsesverdig mye bedre enn sist jeg bega meg ut på noe slikt. Så, kanskje jeg bør prøve dette igjen, da?
Eneste jeg ikke liker, er at jeg kjenner at smertene jeg har hatt i knærne kommer tilbake når jeg løper ute. Hmf, det må jeg hvertfal komme til bunns i før jeg gjør denne løpingen til en "vane".

Over til innleggets tittel, jeg har kjøpt meg Stay in place sports Bh fra Get Insipred og jeg har kun ett ord- FANTASTISK!
Jeg ser ut som en mann på trening med vanlig sportsbh, da det lille jeg har av pupper blir presset padde flatt, men det er det slutt på med denne investeringen her. Den er rett og slett magisk.
Ny treningsdagbok følgte også med, så nå kan jeg slutte å ha med med meg iPad på trening for å registrere fremgang mtp styrke :)

Ser det står "walking" på endomondo, men her har jeg da altså jogget ! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar