Totalt antall sidevisninger

lørdag 1. februar 2014

Treningsoppdatering

Jeg har endelig kommet inn i en god periode- dette har vært etterlengtet.
Jeg startet med nytt og friskt mot 1 Januar, da abn mitt på Elixia igjen ble åpnet :o) For en lykke!

Den 18-19 Januar var jeg å besøkte herlige Caroline, og det ble 2 dager med 2 helt sinnssykt råe økter. Det ble helt klart at vi var gode treningspartnere som la vekt på det samme- stort sett. Resultatet etter den helgen, var gangsperre og vansker med å gå normalt ei uke etterpå. Dette til tross for god tøying og bevegelser for å myke opp muskulaturen. Jeg trente allikevel jevnlig uka etterpå, men da ble det naturlig vis fokus på overkropp. Dette ettersom beina mine var helt ødelagte.
Ny personlig rekort på 1RM i beinpress, den lyder på 213(!) Kg! Dette er jeg virkelig fornøyd med. Neste mål er å øke med 10 Kg :)

Ellers så har jeg igjen gått tilbake til veiedager- ikke ukentlig med 2 ganger i mnd. Dette for å ikke bli helt slavisk slik jeg var en periode. Det var ikke bra for psyken min.
Den 21. Januar tok jeg for første gang etter Juli( hvor treningen omtrent sluttet) ny Body Scan. Og den var virkelig ikke så ille som jeg hadde trodd. Jeg har faktisk redusert det viscerale fettet mitt fra 101.2 til 97.1.
Når jeg ser tilbake på tidligere scanninger- har jeg faktisk aldri vært så "lav" på dette punket før. Så jeg fikk rikelig med motivasjon og skryt av PT på mitt lokale Elixia senter. I Februar blir det nok til at jeg tar meg rå til en PT pakke, dette som enda en motivasjons og pressfaktor.


Gammelt bilde av meg og Caroline- en jente jeg er fantastisk stolt av og fryktelig glad jeg ble kjent med <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar