Totalt antall sidevisninger

fredag 21. februar 2014

Superfrokost for muskler

Igår kveld fikk jeg skikkelig lyst på noe godt, og sunt. Siden jeg prøver å få litt muskler ville jeg ha noe med proteiner i. Jeg googlet i vei, og kom over en oppskrift jeg modifiserte litt :)

Proteinlapper

* 2 egg
* 2 Eggehvitter
* 3 ss Mager Vaniljekesam
* 2 "never" havregryn
* 1 ts Fiberhusk
* 15 Dråper vaniljestevia
* 0,5 Dl Skummetmelk
* Kanel/kardemomme ( Kan sløyfes)
* 1 ss Nøytral olje

- Bland melk, olje, kesam og fiberhusk i en blender eller bruk stavmikser.
- La fiberhusken svelle.
- Bland inn Egg, Havregryn og olje. Kjør dette til en smidig røre.
- Ha opp i stevia med Vaniljesmak, eller annen smak.
- Stekes på relativt lav varme til de blir gylne.


Dette smakte helt fantastisk! Og det metter :)

Veldig godt med banan og kanel på :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar