Totalt antall sidevisninger

tirsdag 14. januar 2014

Motivasjonen tilbake, men hvor lenge varer den denne gangen?

Meget pessimistisk den overskriften der, men av skade blir man klok. Det er ikke til å putte under en stol at treningsmessig har jeg vært inne i en lang periode som har vært tung, og preget av nedgang. I både lyst, fremgang og motivasjon.

Nå har motivasjonen endelig bestemt seg for å besøke meg, nok en gang. Og jeg skal gjøre mitt ytterste for at den skal bli værende. Jeg får utrolig mye støtte og motivasjon av Caroline- og det er jeg evig takknemlig for. Vi har sammen vært på denne reisen før, og vi har gang på gang bevist at vi klarer det :o)
Under juletreet i år , lå den ny pulsklokke etter eget ønske. Denne har litt mer finesser en den gode gamle polarklokka som jeg hadde.  Det ble nok en gang klokke fra Polar, men denne gangen FT60- som kom best ut i test. Den er også vanntett inntill 30 m så da kan jeg svømme også :o)  Så håper et at sammen med den, treningsdagboka og motivasjonen skal jeg sakte komme meg tilbake der jeg var i Mai 2013!

Dette er bilder tatt idag 14.01.2014. Og disse skal jeg se tilbake på! 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar