Totalt antall sidevisninger

mandag 6. januar 2014

God nytt år- starten på en ny periode.

Jeg har nå funnet ut hvor viktig det er for treningsmotivasjonen , å være medlem på ett senter hvor du trives. Jeg frøs tidlig i sommer mitt abnm på mitt lokale Elixia senter for å prøve et billigere alternativ. Gymbox Ørebekk. Dette kjente jeg fort at jeg angret på, ettersom treningsmotivasjonen virkelig dalte. Og det fort. I takt med at den dalte, glapp det virkelig med kostholdet. Jeg har vært heldig, jeg har ikke gått opp mer i vekt enn 2 Kg. Og dette vet jeg at jeg lett kan ta av igjen, med rett innstilling. Jeg VET det kan gjøres, og jeg vet hvordan.

Jeg har nå fra 1.1-14 Åpnet mitt medlemskap på Elixia igjen, og kjenner nå at hodet og kroppen er klar for en ny tid.
Etter at jeg "sluttet" å trene, kjente jeg det på kroppen. Fikk igjen vondt i nakke/hode, sov mye og var irritabel og veldig sliten. Det var også mennesker rundt meg som påpekte at det ikke så ut som jeg hadde det bra. Dette til tross for at jeg personlig og psykisk var på topp. Men det var et bevis på hvor mye treningen gjorde med hvordan andre oppfattet med utad. Fikk dårligere hud, tørrere hår og i det hele tatt.

Nå ser jeg frem til en ny periode med ny giv. Jeg velger å dele dette, for å vise at det er ikke uvanlig å gå på sånne "smeller" og nedturer. Og med god støtte fra jenta bak bloggen glutenfrieverden, er jeg bestemt på at jeg skal klare det, nok en gang :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar