Totalt antall sidevisninger

tirsdag 10. september 2013

På vei tilbake


Etter en sommer med mye forandringer har det ført til lite trening og slurv i kostholdet. Den gode rutinen jeg hadde før, har sakte men sikkert glidd unna! Og dette skal det nå bli en slutt på. I løpet av sommeren har jeg flyttet, hatt samlivsbrudd og begynt i ny jobb:) dette er naturligvis ting som bidrar til at hverdagen blir litt anmeldelse- og man bruker litt tid på å komme inn i nye rutiner :) 

Nå er ting på rett vei igjen, så jeg ser frem til en spennende og givende høst/vinter fylt med trening og godt kosthold. Jeg har frem til nå trent på ELIXIA, men er nå inne i min siste mnd som medlem. Dette fordi jeg ikke benytter meg av gruppetimer, og at prisen på Elixia er ganske så stiv. Derfor har jeg nå tegnet medlemskap hos GymBox i Fredrikstad. Jeg gleder meg til å se hva slags tilbud de har, og om jeg kommer til å trives:) 


Litt trening har det blitt :) her på Norefjell!


Sånn ser jeg altså ut nå:) 


Hvordan går det med dere andre etter sommeren?:) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar