Totalt antall sidevisninger

onsdag 15. mai 2013

Ny motivasjon

Lenge siden ( igjen) jeg har lagt igjen noen form for spor her inne. Men nå kommer det et aldri så lite innlegg om vektnedgang. Blitt mye fokus på bacheloroppgaven min som skal leveres den 7 Juni- så nok å henge fingrene i !

Siden sist har jeg vært 2 uker på ferie, hvor alt av kostvaner fløy lett ut av vinduet. Koset meg skikkelig, med mye god mat og en del vin*kremt*. Men allikevel, så har jeg prøvd å være aktiv. Jeg var på "gårdsferie" så var jo i aktivitet stort sett en times tid om dagen! Så til tross for det, har vekta gått nedover!:o) Så det viser jo at litt kontroll har jeg, selv om jeg ikke heeeelt tenker super-nøye på hva jeg spiste de 2 ukene. Men fikk slengt etter meg at : "Åh du er jo så forbanna nøye på hva du putter inn i den munnen din da!"  Så noe rett må jeg gjøre :o) 

Som alle andre, gleder jeg med til at sommeren kommer- og tok idag frem sommerklærne for en liten prøverunde. Så jeg kan finne ut hva som passer, hva som kan kastes og hva som må kjøpes nytt ;) Helst sistnevnte! * Elsker shopping* . Til vanlig er det aldri sommerklær som har måtte kastes forde de er for store, men fordi de er SLITT! Men IKKE denne gangen! Måtte kaste utrolig masse, fordi det var for stort!:D Det i seg selv var en seier! 

Nå er jeg igang med trening igjen, og fokuset er nok en gang mer markerte muskler og minske fettprosent ytterliger. 

Denne shortsen passet yppelig for 1,5 år siden. Ble også brukt i sommer som var. 

Her ser man godt hvor "stor" jeg egentlig var. Det var en oppvekker! 

Hvordan går det med deg? :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar