Totalt antall sidevisninger

torsdag 23. mai 2013

Et lite livstegn fra verdens dårligste blogger!

Jeg lever i beste velgående, men som nevnt tidligere er det innspurt med bacheloroppgave og jobbintervjuer som er på dagsplanen :) Skal bli veldig godt å bli ferdig med den biten!

På trenings og kostholdsfronten går det så som så. Blitt noe utskeielser både med vin & glutenfritt bakeverk etter 17 mai Feiring i Oslo sammen med Caroline :o) Men jeg liker å tro at jeg nå er tilbake i en fin rytme igjen.

Dagens treningsøkt bestod av 45 min på mølle, blanding av hurtig gange og jogging:o) Mens jeg hadde CSI:NY på skjermen. Er på ferie hos mamma nå, og hun har jammen meg tredemølle på kontoret! Ingen unnskyldning da nei! Den dårlige samvittigheten biter meg i rumpa om jeg ikke bruker den!

Ellers prøver jeg å være flink til å bruke vektklubb- har nå tegner abnm på 6 nye måneder for ytteligere 6 kg skal av! Så blir spennende å se om jeg får det til!:o)

Fornøyd etter dagens økt :o) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar