Totalt antall sidevisninger

tirsdag 16. april 2013

Ny IndBody 720 test utført :)

Idag har jeg vært innom mitt ELIXIA senter og tatt en ny bodyscan- dette for å se fremgang i tall! :) Og på 6 mndr, så har det skjedd en del , som jeg ikke merker selv. Men tallene sier virkelig i fra!

BMI Første test : 30,8 ( Ekstremt overvektig)
BMI nå : 29,7 ( Nærmer meg "Normal" !!)

Fett i kg  Første test : 33.9 kg!
Fett i Kg nå : 29,6!

Fettprosent første test : 38,0
Fettprosent nå : 34,5! -> Fortsatt høyt, men det går nedover! :)

Muskelmasse Første test : 30,8 kg.
Muskelmasse Kg Nå : 31,3 kg.

Viceralt fett før : 100.2
Viceralt fett nå : 97,3

Vekta som InBody testen viste er jeg litt tvilende til, den viste nemlig.. 85.8!! Og det er merkelig synes jeg :p kan ikke huske sist jg veide såå "lite".

Total score sist : 70 ( 100 er "best")
Total score nå : 76!

Nå er motivasjonen igjen på plass :) Så det feiret jeg med langkjøring på sykkel:)


2 kommentarer:

  1. Fyflate du er rå!! Superflink er du vennen!! Så stolt over deg!! :)

    SvarSlett
  2. Så flott :) Lykke til videre :)

    SvarSlett